close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שדרוג חדר האמבטיה

מערכת שורשכה תמוז, תשפא05/07/2021

חדר אמבטיה מפנק וחלומי לא חייב לרושש את הכיס. עם הטיפים הבאים תוכלו לשדרג את חדר האמבטיה בתקציב סביר ועם תוצאות ראויות לציון

תגיות:
האמבטיה שרוטה או חלודה? יש פתרון
ראשית, הסתכלו על האמבטיה, בחדר האמבטיה. אם היא כבר ישנה, מלאה שריטות, עם התקלפויות ואפילו חלודה, יש פתרון לשדרוג במחיר מוזל. קבלו המלצה להלבשת אמבטיה. מה זאת אומרת: לא צריך להזמין אמבטיה חדשה, ולא צריך להוציא הון על פירוק ופינוי האמבטיה הישנה. ניתן להלביש כיסוי שמיוצר לצורך הלבשה. איש מקצוע יכול לבצע פעולה כזאת
בתוך כמה שעות, כולל הנחה, איטום וכל מה שצריך.

כך תגדילו חדר אמבטיה קטן
חדרי רחצה מודרניים הם גדולים ומרווחים יחסית. אבל, גם אם אצלכם מדובר בחדר קטן, קצת צפוף, קצת מיושן ולא מאוד אטרקטיבי, תוכלו להגדיל אותו בעזרת כמה טריקים. לדוגמא, הוסיפו גוף תאורה חזק יותר. חדר מואר נראה יותר גדול ומרווח. החליפו את הראי הישן והתקינו מראה גדולה במיוחד. מראה יפה, מעוצבת וגדולה מכפילה את השטח. במידה ואתם רוצים להשקיע בשיפוץ יותר רציני, אפשר להתקין מקלחון פינתי קטן, במקום אמבטיה גדולה.

כך תוסיפו יותר עניין וצבע
אם חדר האמבטיה נראה קצת עגמומי וחסר צבע, יש כמה שיטות להוסיף לו הרבה צבעוניות. את השיטה תבחרו בהתאם לטעם שלכם וכמובן בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם. אם מדובר בתקציב יחסית גדול, אפשר להחליף את האריחים הישנים בחדשים, צבעוניים ואפילו מצוירים. במידה ומדובר בתקציב יותר צנוע, ניתן לקנות מדבקות מקצועיות להדבקה על קרמיקה. המדבקות הללו נראות ממש כמו אריחים חדשים שהותקנו זה עתה. דרך אחרת להוסיף צבע היא להחליף את ווילון האמבטיה הישן בווילון חדש וצבעוני. טריק מסוג אחר: הציבו סולם צבעוני ועליו תוכלו להניח עציצים או מבשמי אוויר. אפשר להשתמש בשלבי הסולם בתור מתלה מעוצב למגבות.

שדרוג גדול, בעזרת הכיור
שדרוג מעולה לחדר האמבטיה אפשר להשיג על ידי החלפת ברזים ישנים בברזים חדשים ומעוצבים. קיימים כיום דגמים מדהימים של ברזים, ברמת גימור גבוהה ואפילו בפאר ניכר. אם רוצים יותר מזה, כדאי להשקיע בכיור מונח. כיור מהסוג הזה הופך לפריט אופנתי ועיצובי והוא ניצב במקום הכי מרכזי של חדר הרחצה. מאוד מקובל להציב כיור כזה מעל ארון אמבטיה יפה, שיכול להיות גם מלא צבע. למשל כיור מונח בעיצובי חרס מדהימים, רצוי שהוא יהיה יחסית גדול ורחב.

במידה ואתם עדיין במסגרת התקציב, תוכלו לנקוט דרכים נוספות לשדרוג של חדר האמבטיה. למשל, החליפו את האסלה המיושנת בדגם חדש ואטרקטיבי, כגון אסלה מרחפת. במידת האפשרת, ניתן להתקין מיכל הדחה נסתר. חובבי הגימיקים יכולים להתקין אסלה עם תאורה פנימית ואם זה נשמע יותר מדי, לכו על משהו קלאסי – מתלה מגבות שכולל גוף חימום, למגבת מפנקת יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה